Jaką stronę wybrać?

                                                ONE PAGE

Przewijana strona bez zakładek

 

Jeśli potrzebujesz przekazać podstawowe informacje o firmie, a widoczność w Google nie jest dla Ciebie priorytetem, to strona typu One Page będzie idealnym wyborem. Jest to swego rodzaju rozbudowana wersja klasycznej wizytówki drukowanej.

ZALETY strony typu One Page:

  • Zwykle krótszy czas realizacji
  • Niski koszt wykonania i utrzymania
  • Najważniejsze informacje umieszczone w jednym miejscu

 

WADY strony typu One Page:

  • Niska widoczność w Google
  • Pozycjonowanie na ograniczoną ilość słów kluczowych
  • Informacje o firmie przedstawione tylko w ogólny sposób
  • Ograniczone możliwości rozbudowy strony

                                                          MULTI PAGE

Klasyczna strona z zakładkami

 

Jeśli myślisz o dobrej widoczności w Google to strona Multi Page jest dla Ciebie. Google lubi treści, a klasyczna strona z zakładkami umożliwia ich swobodne rozmieszczenie. Użytkownicy również docenią szczegółowe informacje o firmie i ofercie.

ZALETY strony typu Multi Page:

  • Strona podzielona na zakładki (podstrony), bez limitów
  • Szczegółowo przedstawiona oferta Twojej firmy
  • Układ strony bardziej przyjazny dla użytkowników
  • Więcej miejsca na zdjęcia i teksty
  • Lepsza widoczność w Google – możliwe pozycjonowanie na nieograniczoną ilość słów kluczowych

 

WADY strony typu Multi Page:

  • Wyższe koszty wykonania

Skontaktuj się ze mną!

Chcesz stworzyć swoją własną niepowtarzalną stronę internetową? Potrzebujesz pomocy przy administrowaniu witryną lub potrzebujesz konsultacji? Zadzwoń lub napisz.

0048

kontakt@atelierstron.pl

Formularz kontaktowy