Jaką stronę wybrać?
ONE PAGE
Przewijana strona bez zakładek
Jeśli potrzebujesz przekazać podstawowe informacje o firmie, a widoczność w Google nie jest dla Ciebie priorytetem, to strona typu One Page będzie idealnym wyborem. Jest to swego rodzaju rozbudowana wersja klasycznej wizytówki drukowanej.
ZALETY strony typu One Page:
- Zwykle krótszy czas realizacji
- Niski koszt wykonania i utrzymania
- Najważniejsze informacje umieszczone w jednym miejscu
WADY strony typu One Page:
- Niska widoczność w Google
- Pozycjonowanie na ograniczoną ilość słów kluczowych
- Informacje o firmie przedstawione tylko w ogólny sposób
- Ograniczone możliwości rozbudowy strony
MULTI PAGE
Klasyczna strona z zakładkami
Jeśli myślisz o dobrej widoczności w Google to strona Multi Page jest dla Ciebie. Google lubi treści, a klasyczna strona z zakładkami umożliwia ich swobodne rozmieszczenie. Użytkownicy również docenią szczegółowe informacje o firmie i ofercie.
ZALETY strony typu Multi Page:
- Strona podzielona na zakładki (podstrony), bez limitów
- Szczegółowo przedstawiona oferta Twojej firmy
- Układ strony bardziej przyjazny dla użytkowników
- Więcej miejsca na zdjęcia i teksty
- Lepsza widoczność w Google – możliwe pozycjonowanie na nieograniczoną ilość słów kluczowych
WADY strony typu Multi Page:
- Wyższe koszty wykonania
Skontaktuj się ze mną!
Chcesz stworzyć swoją własną niepowtarzalną stronę internetową? Potrzebujesz pomocy przy administrowaniu witryną lub potrzebujesz konsultacji? Zadzwoń lub napisz.